Sylvia-koti yhdistys on monipuolinen sosiaalialan palveluntuottaja erityistä tukea tarvitseville lapsille, nuorille ja aikuisille. Toimintamme käynnistyi vuonna 1956 ja nykyisin toimimme noin 160 ammattilaisen voimin viidessä eri yksikössä Lahden, Hollolan ja Orimattilan alueilla.

Hollolan Hämeenkoskella rauhallisessa maalaisympäristössä sijaitsee Myllylähde -yhteisömme, joka tuottaa ympärivuorokautista tehostettua asumispalvelua sekä työtoimintaa erityisaikuisille. Luvanvaraisia paikkoja on 15, jotka kaikki ovat käytössä. Myllylähde- yhteisössä asukkaat asuvat kolmessa eri taloyhteisössä eri kokoisissa ryhmissä (3-7 henkilöä). Asuminen on järjestetty ryhmämuotoisesti niin, että jokaisella on oma henkilökohtainen huone ja sosiaaliset tilat ovat yhteisiä. Ruokailut järjestetään yhteisruokailuina taloyhteisökohtaisesti. Työtoimintaa järjestetään viitenä päivänä viikossa omalla maatilalla, kutomossa ja tuotteiden jatkojalostuksessa.

Haemme meille Myllylähteelle

OHJAAJAA

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Tehtävänäsi on ohjata ja hoitaa erityisaikuisia ryhmässä kaikissa elämän hallintaan liittyvissä tilanteissa. Tehtävään sisältyy kodinhoidollisia avustustehtäviä, kuten ruoanlaittoa, pyykinpesua ja siivousta, joita tehdään yhdessä asiakkaiden kanssa. Sosiaalisten vuorovaikutustaitojen harjoittaminen sisältyy myös työnkuvaan. Pidämme tärkeänä, että jokainen yksilö saa tarvittavan henkisen tuen ja ohjauksen tasavertaisesti ja voi näin kehittyä ja oppia yhteisössä.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden hyödyntää ammatillista osaamistasi ja annamme työllesi täyden kollegiaalisen tuen.

Edellytämme sosiaali- ja terveysalan tutkintoa (lähihoitaja / sosionomi). Arvostamme kokemusta kehitysvammatyöstä. Työssäsi tarvitset hyviä vuorovaikutustaitoja, kehittämishalukkuutta ja varmuutta haastavan asiakkaan kohtaamiseen. Työskentelyotteesi on aikuisen asiakkaan itsemääräämisoikeutta kunnioittava.

Työ on pääsääntöisesti kaksivuorotyötä, painottuen iltaan (16- 21), sisältäen myös viikonloppuja. Palkkaus ja muut ehdot määräytyvät Yksityisen sosiaalialan työehtosopimuksen mukaisesti. Käytössä on kuuden kuukauden koeaika.

Toivotamme sinut tervetulleeksi mukaan joukkoomme tekemään hyvää tulevaisuuden ohjaus-ja hoitotyötä.

Tehtävästä voit kysyä enemmän yksikönjohtaja Ilkka Kuusistolta, puh. 044 7722 841, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Lue lisää Sylvia-koti -yhdistyksestä: www.sylviakotiyhdistys.fi

Lähetäthän hakemuksesi ke 27.1. klo 15.00 mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Merkitse viestikenttään ”Ohjaaja, Myllylähde”