Sylvia-koti yhdistys on monipuolinen sosiaalialan palveluntuottaja erityistä tukea tarvitseville lapsille, nuorille ja aikuisille. Toimintamme käynnistyi vuonna 1956 ja nykyisin toimimme noin 160 ammattilaisen voimin viidessä eri yksikössä Lahden, Hollolan ja Orimattilan alueilla.

Lokakuussa 2020 avasimme uuden Rautakannaskodin, joka on lastensuojelun sijaishuollon ryhmäkoti. Yksikkömme on tarkoitettu erityistä tukea, huolenpitoa ja kuntoutusta tarvitseville kouluikäisille lapsille, jotka eivät voi asua kotona. Toimintamme on erikoistunut kehitysvammaisten lasten hoitoon ja tukemiseen. Asiakaspaikkoja on seitsemän, jotka kaikki pyritään täyttämään vuoden 2021 aikana.

Haemme lastensuojeluyksikkö Rautakangaskotiin

PALVELUESIMIESTÄ

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Työssäsi palveluesimiehenä:

·         toimit Rautakangaskodin vastuuhenkilönä

·         vastaat toimintayksikön päivittäisestä työn ja toiminnan organisoinnista

·         toimit Rautakannaskodin 8-9 lastensuojeluammattilaisen lähiesimiehenä

·         vastaat, että yksikkö ja henkilöstö toimivat lastensuojelulain vaatimusten mukaisesti

·         osallistut hoito- ja kasvatustyöhön

·         kehität yksikön toimintaa yhdessä yksikönjohtajan ja henkilöstön kanssa

·         vastaa työvuorojen suunnittelusta ja sijaisten hankinnasta

·         osallistut talouden suunnitteluun yhdessä yksikönjohtajan kanssa

Toimit kiinteässä yhteistyössä koko muun yhdistyksen kanssa. Apunasi yksikön toiminnassa ja sen kehittämisessä toimii yksikönjohtaja, joka on myös hallinnollinen esimiehesi. Hallinnossa tukenasi ovat myös henkilöstö- ja taloushallinnon ammattilaiset sekä yhdistyksen toiminnanjohtaja.

Työssä menestymisessä auttavat hyvät organisointikyvyt, positiivinen työote sekä hyvät vuorovaikutustaidot. Et pelkää haastavia tilanteita ja tartut toimeen tilanteiden vaatimalla tarmokkuudella.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden hyödyntää ammatillista osaamistasi ja annamme työllesi täyden kollegiaalisen tuen. Koska toimintamme Rautakangaskodissa on vielä uutta, saat mahdollisuuden vaikuttaa palveluesimiehenä omaan työnkuvaasi sekä kehittää yksikön päivittäistä toimintaa. Sylvia-koti yhdistyksessä pääset aidosti vaikuttamaan uuden lastensuojeluyksikön asiakkaiden hyvän ja arvostavan elämän toteuttamiseen.

Edellytämme, että sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto sekä riittävä johtamistaito. Edellytämme myöskin, että sinulla on vähintään noin kolmen vuoden työkokemus lastensuojelun sijaishuollosta. Tarvitset työssäsi myös erityispedagogiikan tuntemusta / kokemusta erityislapsista. Toivomme myös, että sinulla olisi käytännön kokemusta johtamisesta tai suoritettuja johtamisopintoja.

Työ on päivätyötä. Palkkaus ja muut ehdot määräytyvät Yksityisen sosiaalialan työehtosopimuksen mukaisesti. Tehtävään valitun tulee esittää rikosrekisterilain 6 § 2 mom. tarkoittama rikosrekisteriote mahdollisimman pian valintapäätöksen saatuaan määräajassa. Käytössä on kuuden kuukauden koeaika.

Toivotamme sinut tervetulleeksi mukaan joukkoomme tekemään hyvää tulevaisuuden lastensuojelutyötä!

Tehtävästä voit kysyä enemmän palveluesimies Timo Toivonen, Timo Toivonen, puh. 044 7722 851 (29.12. klo 13–14 ja 7.1. klo 13–14) tai henkilöstöpäällikkö Maiju Kankainen, puh. 044 7722 838 (29.12. klo 13–14 ja 7.1. klo 13–14).  Sähköpostimme ovat muotoa Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Lue lisää Sylvia-koti -yhdistyksestä: www.sylviakotiyhdistys.fi

Lähetäthän hakemuksesi ma 11.1.2021 klo 15.00 mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Merkitse viestikenttään ”palveluesimies”.